Met een professioneel team van servicemonteurs en een snelle beschikbaarheid van apparatuur dragen wij zorg voor uw continuïteit.
Wij vinden dat de kwaliteit van de apparatuur de standaard moet zijn van onze service. Daarom leveren we niet alleen apparatuur die uitblinkt in betrouwbaarheid, maar staat er een professioneel team van servicemonteurs door heel Nederland voor u klaar. Met onze eigen klantenservice en monteurs kunnen we in veel gevallen een first time fix realiseren. Daarnaast kunnen we vanuit ons brede assortiment ervoor zorgen dat u snel weer operationeel bent.
Doordat meldingen en onderhoud allemaal aan het unieke serienummer van uw toestel worden gekoppeld, ontstaat er een uitgebreide bron van informatie. Metos kan een jaarrapportage voor u verzorgen met daarop de laatst gemeten conditie van uw grootkeuken en spoelkeuken apparatuur volgens de norm NEN 2767. Daarnaast hebben we in hetzelfde overzicht ook de leeftijd, het aantal meldingen en de geboekte kosten. Op die manier krijgt u een duidelijk inzicht in de conditie van uw apparatuur. Een onmisbaar instrument voor een meerjarenbegroting.
Naast het standaard inregelen en afstellen van de professionele keukenapparatuur bij oplevering, bieden wij een breed scala aan servicemogelijkheden.
Metos is altijd in staat om uw onderneming van service te voorzien afgestemd op de behoefte. Zowel initieel als periodiek.
Zelfs als deze apparatuur door derden is geleverd staat ons serviceteam graag voor u klaar.
Met ruim 60 servicemonteurs staat ons serviceteam 24/7 voor u klaar, mochten er zich calamiteiten voordoen.
Door een groot assortiment aan apparatuur en onderdelen zijn wij in staat om binnen 24 uur service te verlenen of vervangende apparatuur te regelen. Bij defecten weten wij vrijwel altijd een first time fix te realiseren.
Om te zorgen dat we snel kunnen handelen hebben we nachtbevoorrading voor onze monteurs. Zo gaan onze monteurs altijd voorbereid op weg met alle benodigdheden om zo vroeg mogelijk uw keuken weer operationeel te krijgen.