Met een professioneel team van ruim 60 servicemonteurs en een snelle beschikbaarheid van apparatuur en onderdelen dragen wij zorg voor uw bedrijfcontinuïteit. We staan 24/7 voor u klaar!
- Marktleider
- Landelijke dekking
- Apparatuur op voorraad
- Groot onderdelenmagazijn
- Nachtbevoorrading van servicebussen
- Warme- en koude techniek
-
Service op topniveau
Wij vinden dat de kwaliteit van de apparatuur de standaard moet zijn voor onze service. Daarom leveren we niet alleen apparatuur die uitblinkt in betrouwbaarheid, maar staat ons professioneel team van servicemonteurs door heel Nederland voor je klaar. Met onze eigen klantenservice en monteurs kunnen we in veel gevallen een first time fix realiseren. Bovendien kunnen we vanuit ons brede assortiment, ervoor zorgen dat je snel weer operationeel bent.
-
Data driven service
Doordat meldingen en onderhoud worden gekoppeld aan het unieke serienummer van je toestel, ontstaat er een uitgebreide bron van informatie. Metos kan een jaarrapportage voor je verzorgen met daarin de laatst gemeten conditie van je grootkeuken- en spoelkeukenapparatuur, volgens de NEN 2767-norm. Daarnaast bevat het overzicht de leeftijd van de apparatuur, het aantal meldingen en de gemaakte kosten. Zo krijg je helder inzicht in de conditie van je apparatuur—een onmisbaar instrument voor je meerjarenbegroting.
Service afgestemd op jouw behoefte
Naast het standaard inregelen en afstellen van de professionele keukenapparatuur bij oplevering, bieden wij een breed scala aan servicemogelijkheden.
Metos is altijd in staat om service te leveren die volledig is afgestemd op jouw behoeften, zowel bij de initiële oplevering als bij periodiek onderhoud. Zelfs als de apparatuur door derden is geleverd, staat ons serviceteam graag voor je klaar.
Eigen koelafdeling & synergie met koelpartners
Een storing kan leiden tot sterke temperatuurfluctuaties, wat de kwaliteit en veiligheid van opgeslagen voedsel en andere producten in gevaar brengt. Dit kan resulteren in voedselverspilling, financiële verliezen en zelfs gezondheidsrisico's voor consumenten. Daarom zijn regelmatig onderhoud en betrouwbare service essentieel. Met proactief onderhoud en tijdige service kunnen problemen worden opgespoord en opgelost voordat ze ernstige storingen veroorzaken. Dit garandeert de betrouwbare werking van koelsystemen en zorgt ervoor dat jouw bedrijfsprocessen ongestoord doorgaan, terwijl de veiligheid en kwaliteit van de producten behouden blijven.
Ruime voorraad & 24/7 service
Met ruim 60 servicemonteurs staat ons serviceteam 24/7 voor je klaar in geval van calamiteiten.
Dankzij ons grote assortiment aan apparatuur en onderdelen kunnen wij binnen 24 uur service verlenen of vervangende apparatuur regelen. Bij defecten realiseren we in de meeste gevallen een "first-time-fix".
Om snel te kunnen handelen, maken we gebruik van nachtbevoorrading voor onze monteurs. Zo gaan zij altijd goed voorbereid op weg met alle benodigde onderdelen om jouw keuken zo snel mogelijk weer operationeel te krijgen.
Veelgestelde vragen
Service & onderhoud
Waar kan ik met vragen en mutaties over mijn contract terecht?
Waar kan ik met vragen en mutaties over mijn contract terecht?
Bij de afdeling Contractbeheer, zij zijn te bereiken via contractbeheer@metos.nl.
Op basis waarvan verricht de monteur onderhoud?
Op basis waarvan verricht de monteur onderhoud?
De monteur verricht onderhoud volgens de NEN3140 richtlijnen en onze eigen onderhoudsprotocollen.
Hoe weet ik wat de staat van mijn apparatuur is?
Hoe weet ik wat de staat van mijn apparatuur is?
Nadat de monteur onderhoud heeft verricht aan een apparaat geeft hij een NEN2767-status mee. Dit is een status van 1 t/m 6, zodat de klant precies weet hoe de apparatuur erbij staat.
Lopen de tarieven per kalenderjaar of een andere periode?
Lopen de tarieven per kalenderjaar of een andere periode?
De tarieven lopen per kalenderjaar.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Bij Metos staan we klaar om al jouw service- en onderhoudsvraagstukken te bespreken en een oplossing te bieden die perfect aansluit op jouw behoeften. We begrijpen hoe belangrijk het is om de continuïteit van jouw onderneming te waarborgen, en daarom zetten we ons volledig in voor hoogwaardige dienstverlening. Onze collega Monique Voskamp is beschikbaar om de verschillende mogelijkheden met je door te nemen.
Een storing melden?
Bij Metos begrijpen we dat apparatuur soms onverwacht in storing kan vallen, en we streven ernaar dit zo snel mogelijk op te lossen.
We weten hoe belangrijk het is voor uw onderneming om operationeel te blijven, daarom zetten we ons volledig in om de storing snel te verhelpen en uw bedrijf weer draaiende te krijgen.
Telefoonnummer: (+31) 088 – 0242 322
E-mail: service@metos.nl